Bu för posten!

2010-08-28 // 16:50:56 // © Linda Åberg
Jag är sur.
För en vecka sen skulle jag hämta ut ett paket med böcker jag vunnit, men det fanns inte kvar på utlämningsstället. Tydligen så hade postens system "sagt åt dom" att de skulle skicka tillbaka paketet till posten - dagen EFTER att det kom in. Detta resulterade ju i att böckerna kom tillbaka till avsändaren, vilka jag fick kontakta för att de skulle skicka det igen.
Idag skulle jag också hämta ut ett paket, misstänker att även det var böckerna. När jag kommer till utlämningsstället så får jag vet att någon annan har hämtat ut mitt paket. Ja men det var ju ett besked jag ville ha.
Han som jobbar där kunde bara skylla på postens system, för det är ju det som säger åt dom vad dom ska göra. Men hallå - NÅN ANNAN har hämtat ut mitt paket?! Hur då?! Jösses, det här är ju inte klokt. Nu hade gubben som jobbar där inte gått någon charmskola, för han var otroligt icke-serviceminded, och det gjorde inte saken bättre.
Kommer jag någonsin få mitt paket undrar jag?!


systeryster

men gud vad surt . :( <3

2010-08-29 / 16:20:37 / http://abergevelina.blogg.se/


A N G E L I C A T O - åsikter, musik, djävulskap ♥

Mysko :O

2010-09-01 / 18:20:04 / http://angelicato.se



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0