buzzador

2010-08-28 // 13:15:11 // © Linda Åberg


Ni som känner mig vet att jag är medlem i Buzzador och får prova gratis produkter för att sedan betygsätta dom. Ni som inte känner mig vet detta nu.

Jag har fått ett mail från dom som handlar om två kampanjer som tyvärr inte är så relevanta för mig.
Dessa två är:

- En kampanj som riktar sig mot föräldrar med födda mellan 1 juli 2010 och 1 september 2010. Det rör sig alltså om riktigt små bebisar, och även gravida som beräknas föda inom de närmaste dagarna.

- En kampanj som riktar sig till föräldrar med barn födda mellan 1 jan 2009 och 17 mars 2010, det vill säga barn som är ca 6-18 månader gamla.

Har du barn, eller ska du ha barn inom de närmaste dagarna, bli en Buzzador du med! Det är spännande, roligt och gratis.




EDIT: Det ska såklart vara 2010 och inte 2101 i första kampanjen. Tack snälla kusin för att du uppmärksammade mig på detta :)

Din stora rara kusin

Sitter och funderar på år talen e det bara jag som inte

Får i hopp det lr får ta o ses nån helg hitta på nått skoj du jag o din gubbe kom med förslag

:-)

2010-08-28 / 13:18:58
Fröken M

Åh, jag älskar buzzador och hoppas jag får heem nåt kul framöver :)

2010-08-28 / 14:14:25 / http://frokenmela.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0