jag älskar att dansa!

2010-08-30 // 23:09:32 // © Linda Åberg
Har haft en fin dag.
I skolan gjorde vi inte så mycket nya saker, håller bara på och repeterar saker från första året, vilket behövs. Var fint väder idag, så kunde sitta ute och äta på lunchen. Får verkligen försöka ta vara på varenda liten solstråle nu innan den försvinner in i höstmörkret.
Efter skolan fick jag vänta två och en halv timme i stan eftersom jag skulle på möte innan dansen, men passade på att uträtta några ärenden, och tiden försvann utan problem. Dansen var helt fantastiskt rolig, men svårt! Jag är ju lite för virrig ibland, så jag får inte alls ihop det. Dock är vi så många i klassen, så jag kunde bara se läraren i spegeln, vilket gör det lite..ja, spegelvänt :) Men det ska nog ordna sig nästa vecka!

Jag med lite sol i ögonen


Vacker ljung



Den fina utsikten från berget där skolan ligger

Anonym

Den är riktigt bra den där lilla kompaktkameran du har.

2010-09-01 / 13:37:05

Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0