Fy fabian för snuva!

2010-11-05 // 17:46:52 // © Linda Åberg
Jag tror jag har snytit ut halva hjärnan efter de här dagarna, och än har jag inte sett nåt slut på förkylningen. Så himla typiskt att det skulle komma nu när jag är ledig och får hälsa på familjen. Men jag antar att det är ett sånt klassiskt tecken på att jag slappnar av, och förkylningen attackerar så fort den kan! Hoppas dock att jag håller mig frisk ett tag efter detta. Jag känner mig som ett lik, och ser antagligen ut som ett också!
Det måste också ha hänt något med mitt smaksinne, för nu kan jag plötsligt äta oliver och kapris som jag annars får kväljningar av. Något är det som inte står rätt till! :)

Hoppas att ni har det bra, jag kollar till era bloggar då och då såklart!
Tänkte lägga upp ett inlägg med lite bilder som får beskriva mina senaste dagar, så håll ut! :)



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0