Gästblogg !

2010-11-05 // 14:01:06 // © Linda Åberg
Hej nu är det lindas syster som gästbloggar här!
Eftersom Linda är sjuk orkar hon inte uppdatera något. Så då skriver jag istället.
Idag har vi varit vid stendörren, ett naturreservat som ligger en bit utanför nyköping. Vi har ätit äggmackor och druckit varm choklad och jag och Linda har fotat massor så när Linda blir frisk kommer ni säkert få se massa roliga bilder. Nej nu ska jag ta hand om min syster och så skriver hon väl kanske imorgon, hoppas inte det blir färre läsare nu bara för att hon är sjuk, det tycker jag vore taskigt så fortsätt läsa hennes blogg lika mycket som ni gjort innan !
Kramar på er !



Jag och min älskade storasyster när vi är små och har bakat eller något :)


Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0