Hemma!

2010-11-02 // 23:33:23 // © Linda Åberg
Nu är vi hemkomna efter en eftermiddag i Stockholm! Det blev såklart lite shopping. Jag kom hem med en väska, en skjorta, ett par örhängen och en tröja :) Helnöjd såklart, och billigt var det! Ni ska få se bilder imorgon tänkte jag, nu sitter jag vid brorsans dator och har inte några bilder här, men den som väntar på något gott ;)

Vi passade på att träffa en gammal gymnasiekompis till mig som bor kvar där uppe, och det var så himla längesen sist, tror att det är nästan två år sen sist. Men det är fantastiskt skönt med kompisar som man kan träffa flera år senare och ändå känna samma gemenskap och nästan tro att man träffades senast dagen innan.

Förkylningen kryper sig sakta närmare, och det är jag verkligen inte glad över! Tänkte att jag skulle få vara frisk ett tag, och framförallt när jag nu äntligen är ledig ett tag. Men antagligen är det väl kroppens reaktion när jag börjar slappna av. Brukar ju vara så.

Hoppas att eran dag har varit bra, vi hörs imorrn!



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0