27/10

2010-10-27 // 11:50:14 // © Linda Åberg
Vet ni en sak? Det är bara två dagar kvar i skolan den här veckan, och sen har jag en veckas lov. Det ska bli så himla fantastiskt, och jag ska åka till Nyköping på måndag för att bo hos min älskade och saknade familj i nästan en vecka. Åh vad jag behöver ny luft och nya krafter! Jag behöver bli mig själv igen. Hoppas att vädret blir fint så jag kan åka till mitt paradis. Jag och syrran ska gå på fotopromenader, mamma har tagit ledigt några dagar från jobbet så vi kan hitta på saker, och pappa har tagit ledigt en dag. Brorsan jobbar tror jag, men honom kommer jag att få träffa på kvällarna iallafall. Jag saknar dom, det är ett alldeles för långt avstånd..35 mil..inget man åker fram och tillbaka på samma dag.

Vad gör ni idag? Jag har individuellt arbete i skolan, så är hemma idag. Ska till läkaren efter lunch också, så tyckte det var lika bra att stanna hemma. Det regnar ute, har gjort hela morgonen. När man ligger i sängen (som jag fortfarande gör), så är det ingen fara att det regnar..det är värre om man ska ut.

Kom tillbaka snart - då kommer en tävling upp där ni kan tävla om att bli dagens blogg. Jag utser vinnaren ikväll!





Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0