Godmorgon Torsdag

2010-10-28 // 08:06:00 // © Linda Åberg
Godmorgon på er! Hur mår ni idag? Jag är svintrött, trodde aldrig att jag skulle komma upp ur sängen. Men dom tur är så har jag ju en personlig duschvärmare där hemma, och då blir det lättare att gå in i badrummet som annars är iskallt! Jag har lite ångest idag, det är en redovisning idag som jag inte alls känner speciellt säker på, ingen självkänsla whatsoever. Den ska vara 20 min lång, på teckenspråk då vi också blir filmade. Hej ångest! Just nu har jag tyvärr inte så mycket till övers för skolan, tur det bara är idag och imorgon kvar innan lovet! :) Sitter på terminalen och väntar på bussen till skolan, blir nog en bra dag ändå! Hoppas ni får det fint också!

Cissi

Nu är vinnaren av dagens blogg utsedd, in och kolla om det blev du! :)

2010-10-28 / 16:41:33 / http://cviklund.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0