Höstlov!

2010-10-29 // 16:54:38 // © Linda Åberg
Men hörrni, vet ni vad?! Jag har höstlov nu! :) Det är så himla fantastiskt och välbehövligt, jag känner mig lättad. Nu i helgen ska jag förvisso jobba, men på måndag åker jag hem till mamma och pappa och är där i en vecka.
Har inte bokat någon biljett än, vilket kanske skulle vara att föredra. Men va fasiken, det löser sig :)

Usch, det är så himla grått och kallt ute idag, så här kommer det stannas inne resten av dagen. Jag ska städa undan lite hemma, och så ska jag lägga mig i soffan under filten och ha lite tända ljus :) Sen ska jag vänta på pizzan som kommer samtidigt som min älskling kommer hem, det blir fint! :)

Hoppas ni har haft en bra dag!


Rebecca Jöre

Härligt med höstlov ja :D

2010-10-29 / 21:48:55 / http://rebexs.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0