min dag

2010-10-07 // 18:59:25 // © Linda Åberg
Jag är lite besviken över att blogg.se, som nästan enda bloggportal inte kan hantera bloggning från t.ex. iPhone. Det går att skicka mms och sms till ett nummer för at publicera inlägg, men herregud, till och med min förra mobil kunde publicera inlägg direkt på blogg.se. Äh, det är ju helt värdelöst. De håller tydligen på och jobbar med en app. Men det behövs ju ingen app, räcker väl med att tillåta att man ska kunna skriva direkt i webbläsaren som vilken dator som helst. Knasigt är det.

Annars är jag inte besviken. Jag är rätt nöjd, har legat i sängen precis hela dagen och bara slösurfat, kolla olika appar, facebook.. men knappt en enda blogg faktiskt. Det är lite lustigt, men jag har inte ork till det när jag mår så här, och ännu mindre ork till att blogga..men det hoppas jag att ni förstår. Märker ju att de inte alls är samma trafik på bloggen när jag skriver färre inlägg. Och bilder sen, visst är jag tråkig som inte lägger upp några bilder? Men det blir svårt när man inte kommer ut och kan fota några.. Får väl kanske gå igenom mitt "arkiv" här på datorn och se ifall jag kan knåpa ihop nåt.

Hoppas ni har haft en bra dag!


ylva

Sv: hihi tack :)

ja, fast de tar väääldigt lång tid ibland ;)

2010-10-07 / 19:11:11 / http://ylvahelena.blogg.se/


VIVIENNE ~ Modell & Fashionista

sv: haha tack, :) jo den finns i vitt i brudklänning faktiskt :D fast denna är ljusrosa ;) :)

2010-10-08 / 07:16:00 / http://vivienne.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0