TGIF

2010-10-08 // 15:34:59 // © Linda Åberg
Jag älskar den här dagen i veckan, fredag - fridag. Nå, nästan fri. Har jobbat idag, hade inte feber imorse så hade inte samvete att stanna hemma, plus att jag ville träffa barnen en sista gång. Vi hann inte göra så mycket på dagis idag, såg på film, målade och åt lunch, och sen blev de hämtade. Var skönt att sluta lite tidigare.
Jag trivs verkligen så himla bra med att jobba där, lite omväxling eftersom att det kommer nya barn varje vecka. Får se när jag får jobba där nästa gång, måste ju gå lite i skolan också :)

Vet ni, att snart kommer det nya bilder här på bloggen, i nästa inlägg till och med. Fotade lite när jag kom hem förut, och nu sitter jag och redigerar litegrann.

Vad ska ni göra ikväll? Själv blir jag bara hemma, febern har smugit sig på igen..



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0