torsdag

2010-10-07 // 12:22:49 // © Linda Åberg
jag längar bort från hostan, till sommaren och till min familj.
det är inte roligt att hosta längre, jag har ont i hela kroppen (positivt är väl att man tränar magmusklerna). jag vill bli frisk nu. hemma idag som ni förstår, kände att det inte fanns någon ork för att jobba idag, men imorrn kanske jag tar mig dit, är bara halvdag då.

jag ligger i sängen och nördar med både datorn och min iphone, det är underhållande och ett bra tidsfördriv.

vad gör ni idag?


Fröken M

haha... snacka om kafatsrof. Utan kaffe på morgonen får jag århundradets huvudvärk så det är bara att pina i sig en kopp svart i värsta fall !

Det blir mycke surfande idag med andra ord ! Släng gärna in en iphone röst på mig i mamablogg tävlingen ;)

Nu blir det matlagning här - dagens plikt kan man säga !

2010-10-07 / 15:17:58 / http://frokenmela.se



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0