17/9

2010-09-17 // 13:51:55 // © Linda Åberg
Har någon en koreografi på någon slags soldans? Här är det så himla grått, och jag har verkligen inte lust att stå ute i regnet ikväll när vi ska iväg till Liseberg och se Kapten Röd! Det kan väl komma en "riktig" höstdag när luften är klar och solen skiner? Jag tycker inte om det gråa. Det gör att allt blir grått, jag blir grå!

Idag har jag tagit ett beslut, jag har köpt dagens extradeal på groupon.se, och ska få klippa håret, få behandling och färg och plock av fransar och bryn, för endast 300 kr! Det är fantastiskt. Mitt hår ser ut som ett skatbo.
Bor ni i Göteborg och vill ha samma deal, gå in på deras hemsida och beställ ni med! :)
Känns lite lyxigt som jag tycker att alla är värda när det är så här trist väder!


Lizette

SV: taack söta söta du :)

2010-09-17 / 14:57:23 / http://lizettesfoto.se



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0