30/9

2010-09-30 // 20:12:25 // © Linda Åberg
Sista september idag. Det betyder att det är tre månader kvar till nyår, nästan tre månader kvar till julafton, lite mer än en månad kvar innan jag får en ny mobil, och mindre än en månad kvar innan jag får åka och hälsa på i Nyköping :)

Idag har jag varit i skolan en sväng, och så har jag klippt håret :) Ja, ni såg ju resultatet här nedanför, det har jag ju redan visat :) Har nu lagat lite mat, tacopaj, ska äta det tillsammans med sallad och lite vin, smaskens! Mitt sällskap i soffan framför Idol är mitt hjärta som precis kommit hem från jobbet. Nu blir det mys!
Hoppas ni har haft en fin dag!


josefin

sv: varsågod, jag menar det verkligen! du passar verkligen superbra i lugg =) <3

2010-09-30 / 22:25:55 / http://sameoldstories.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0