9/9

2010-09-09 // 21:52:57 // © Linda Åberg
Vill ni veta en rolig sak? :)
Jag har fått tillbaka min kamera idag - så nu ligger batteriet på laddning och är redo att slitas på! Det innebär att det kommer att finnas lite mer bilder på den här bloggen inom bara några dagar - faantastiskt :)

Idag har varit en lugn dag. Var i skolan och hade lite avläsning och återberättning, plus introduktion till vårat grupparbete som vi ska redovisa om två veckor. Efter lunch gick gruppen igenom uppgiften och delade upp ansvaret, och sen åkte vi från skolan. Jag hämtade min kamera, och så drog jag med mig T till gymmet och tränade, och bastade efter det :)

Jag är trött ikväll, men det brukar lite sömn råda bot på :)

Bjuder på en gammal bild :)



ET

nu har jag vart inne och läst! framför allt för att titta på de där smyckena igen, de var fina!! =) kram

teckenspråks ET

2010-09-09 / 22:19:02

Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0