Jag ♥ min kamera

2010-09-11 // 16:15:11 // © Linda Åberg
Som ni vet så var jag och hämtade ut min reparerade kamera i torsdags, och jag är helt överlycklig. Kreativitetet kliar verkligen i fingrarna så fort jag tittar på den, och jag vill bar att det ska bli fint väder ute nu, solsken och lite fina färger på träden, så att jag kan gå en riktigt lång promenad och bara fota fota fota :)
Är så sugen på att köpa ett makroobjektiv till den, men tyvärr är det ju inte helt billigt. Man får absolut räkna med att betala minst 2500-3000 kr, och det känns så där icke-prioriterat när man får bara får pengar från csn. Men drömma kan man ju såklart, och vem vet - kanske vinner jag på triss nån dag :) Jag har hittat ett objektiv på scandinavianphoto som jag suktar efter. Priset är dock inte så lockande för min del.. 3295,-.. inget jag bara slänger fram sådär.

När jag hämtade ut kameran passade jag dock på att köpa en ny kameraväska.

Fin va? En Crumpler Messenger Boy 3000 - lagom stor!





Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0