Kapten Röd

2010-09-17 // 23:14:01 // © Linda Åberg
Nyss hemkommen från Liseberg och Kapten Röd. Det var inte så fasligt mycket folk där idag, men vilket drag det var ändå :) När man dessutom har en hög med fina vänner där så kan det inte ju inte bli en så dålig kväll! :)
Efter konserten så satt några kvar och tog en öl, och sen blev det hemgång. Jag ska ju jobba imorrn, och då känns det inte som att det är läge att vara bakis direkt, så jag ska alldeles strax gå att lägga mig. Han jag bor med är ute och svirar däremot, så det blir till att somna själv..trååkigt.

Som sagt jobb imorrn, jag har lite blandade känslor inför det, efter alla omorganisationer som gjorts så har det bara blivit rörigt, så känner inte alls samma glädje längre. Men så är det. Jag är där för barnens skull främst, så det är bara att bita ihop de åtta timmarna som jag spenderar där.

Hoppas ni haft en fin kväll och att eran lördag också blir bra. Jag hinner nog inte skriva något förrän imorgon kväll, och gör jag inte det så får ni har överseende med att jag är en utarbetad kvinna ;)

Natti!



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0