Lögnare!

2010-09-24 // 08:55:25 // © Linda Åberg
Jo jag sa ju att jag inte skulle blogga nåt mer den här veckan, men jag ljög visst.. Men å andra sidan, vem kunde veta att det i bilen skulle följa en liten dator med tillhörande mobilt bredband? Inte jag iallafall!
Vi har nog ungefär en timma kvar till Jönköping nu tror jag. Då blir det direkt till Elmiamässan för att vara med på Dövas Dag. Det ska bli roligt, men jag är nog lite trött för att hänga med i allt tecknande idag, tur att det finns tolk! :)
Kanske kan få till något mer inlägg i helgen, om ni har tur ;)

Jag önskar er alla en fin fredag, och ska passa på att hälsa till er från alla här i bilen (mest från min fina vän Evelina)!


josephine

sv: oh vad roligt :D! vad glad jag blir :D har kikat runt i din blogg nu och den ser hel mysig ut! kram

2010-09-24 / 15:55:58 / http://stjupid.blogg.se/


Sandra

Sv: Hehe var så lite så :D

Tack själv! ^^

Följa varandra på bloglovin om du har lust? Säg i så fall till när du lägger till mig så lägger jag till dig också! :)

Trevlig helg förresten! :D

VIVIENNE ~ Modell & Fashionista

SV: Haha eller hur.. otroligt typiskt är det. För det går ju knappt att hitta något likadant då ;P Fast det är väl det som är charmen med secondhand antar jag ;P

2010-09-25 / 00:34:17 / http://vivienne.blogg.se/


VIVIENNE ~ Modell & Fashionista

SV: Jaa, vet inte hur länge exakt rabattkoden funkar, så passa på då om du ändå ska beställa därifrån liksom :D Dom har ju aldrig rabatter där annars, det är ju bara nån gång ibland genom bloggare :)



KRAM

2010-09-25 / 00:43:25 / http://vivienne.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0