Smart!

2010-09-22 // 19:47:50 // © Linda Åberg
Ni vet, igår beklagade jag mig över att laddaren till mitt kamerabatteri hade försvunnit. Jag visste mycket väl att jag hade tagit både den och laddaren till min kompaktkamera, för att lägga de på ett ställe där jag skulle komma ihåg att de fanns. Nu blev ju inte fallet så, jag trodde jag var smart men tji fick jag! Imorse såg jag min gamla kameraväska hänga över en köksstol så jag kollade i den för säkerhets skull.. och vad låg där om inte laddarna?! SMARTASS Linda, jättesmart! Hade det varit en kameraväska jag fortfarande använder så hade jag ju såklart hittat dom, och då hade det varit ett briljant ställe att lägga dom på. Men ja, till slut kom de ju fram, och batteriet är nu laddat.
Det som är mest dålig tajming över det hela är ju förstås att det var fantastisk fint väder igår, och fantastiskt dåligt idag...så någon fotopromenad har det såklart inte blivit idag heller. Men en annan dag kanske, om jag inte tappar bort kameran eller nåt.. hmm..


Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0