Valvaka!

2010-09-19 // 20:44:10 // © Linda Åberg
Det kändes riktigt högtidligt att gå och rösta idag, H hade sin gula slips, vita skjorta och kavaj på sig. Jag hade kjol och kofta och toppade det hela med min pin, "Modernisera Sverige" :)
Vi röstade vid en skola där det var kö för att komma in till själva röstningen. Kom fram till att det är så oerhört lätt att genomföra proceduren, så lätt att man stannar upp och är övertygad om att man har gjort något fel..men det hoppas vi såklart inte att vi har gjort :)
När vi var klara så gick vi och fikade på "Kardemumma" där jag drack varm choklad och åt kladdkaka med grädde, lyx! Sen tog vi vagnen hem och sen dess har vi inte gjort så mycket. Såg en repris på senaste Idol, och även lite av alla valprogram på tv.
Jag har precis ställt in dagens efterrätt i kylen, mjölkchokladpannacotta som ska serveras med frysta blåbär och hallon. H är gullig och håller på med maten, och hans kompis har precis kommit hit för att valvaka med oss :)

Nu ska jag hälla upp ett glas vin och hålla tummarna för att kvällens resultat blir som jag vill :)

Hoppas att ni har haft en fin dag och får en förväntansfull kväll! :)

Idag hade jag gröna naglar, dagen till ära




Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0