Praktikvecka

2011-04-14 // 22:25:54 // © Linda Åberg
Hej på er, ni tappra läsare! ;)
Kul att det åtminstone är några som hänger kvar trots det dåliga uppdaterandet! Till er andra kan jag ju bara säga - snälla, kom tillbaka ;)

Tänkte att jag skulle fortsätta berätta om min USA-resa, och jag antar att jag får göra det till en liten följetong, har ju så otroligt många bilder att visa, och jag vill såklart berätta för er hur jag har haft det!
Så, jag tänkte mig att jag kanske ska sätta mig ner och knåpa ihop några inlägg, och så kommer de som tidsinställda inlägg, ett om dagen. Vad tror ni om det? :)

Idag, och under de andra dagarna den här veckan, har jag varit på praktik, och det är bland det roligaste jag har gjort, och mina tankar inför framtiden känns verkligen rätt! Får bara hoppas att jag får tag i ett liknande jobb när skolan är slut, det vill säga om två månader! Lite panik finns såklart, men jag tror att det ordnar sig på nåt sätt, i värsta fall får jag väl sälja av lite saker (vilket min sambo inte skulle säga nej till)...det vill säga mina saker :)
Har plockat undan lite här hemma, köpt nya tulpaner och lagat lite mat, och nu sitter jag här och lyssnar på LP-skivor, så mycket bättre ljud än CD! Är ensam hemma då mitt hjärta jobbar lite extra, men jag klagar inte, rätt skönt är det också ;)

Hur har ni det?? Allt bra hoppas jag!! Har våren kommit hos er?



Vår i Washington D.C.

ET

Fantastisk bild! Super vårig!



Vill bara säga att jag läser oftare än vad jag kommenterar... =) Pepp pepp!

2011-04-14 / 23:23:17
Anoninonym

asså jag har sett dig på twitter o hitta din blogg! fuckin het! I defenetly would! :D men en fråga... hur vet man vad som är tecken språk och vad som bara är att folk viftar på händerna?!

2011-04-19 / 09:12:42
johanna

Var gärna med i min tävling där man kan vinna en ekologisk foundation samt borse värt 279:-. Jätte enkelt att tävla så LYCKA TILL! :D Kramis!

2011-05-08 / 11:35:17 / http://johannalicious.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0