Drömmar från Uni

2011-08-24 // 13:42:56 // © Linda Åberg

Bilderna är lånade från unibarn.se

Se så mycket fint de har på Uni! Har inte hört om dem tidigare, men fasiken alltså, titta så himla snygga kläder! Jag vill klä knyttet i alla de där kläderna!! Det fina med såna här kläder är att de inte alls är könsbundna, vilket jag tycker är fantastiskt. Givetvis får alla välja själva huruvida de vill köpa "pojkfärger" eller "tjejfärger", men jag tänker inte alls så. Jag tycker att det är viktigt att mitt barn själv får välja "sin" färg, och att det inte blir en speciell för att jag har matat det med just den färgen under hela uppväxten. Så det så ;)

Rebecca

Japp lite intressant hittade jag. ;) Jag lägger till dig med på bloglovin så har man lite koll. :)



Jadu min graviditet nu är urk! Jag tyckte mina 2 första var hemska med kräkningar men denna är värre och då har jag inte ens spytt utan det är mer att jag är illamående men kräks inte, yr, trött osv med de andra två behövde man bara kräkas så var det jobbiga borta. hehe

2011-08-24 / 14:49:55 / http://geshiia.blogg.se/


iA

Håller med dig helt, har köpt könsneutralt,ekologiskt och färgglatt så gott jag kan, och även fått en del.



de här är ju helt underbara kläderna som du la upp :-)

2011-08-24 / 14:56:43 / http://www.iaiam.wordpress.com


Helena

hoppas du hittar nåt att pyssla med snart.

Lägger till dig på bloglovin så jag inte missar några inlägg. Kram

2011-08-24 / 15:14:18 / http://helenaskvarter.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0