Fredag!

2011-08-26 // 12:01:37 // © Linda Åberg
Så är vi här igen, fredag. Tiden går megafort nu helt plötsligt! :) Men som ni gissar så klagar jag inte alls. Tiden ska ju gå fort nu när vi längtar så mycket!

Som jag skrev tidigare så var jag på The Ark igår, och idag blir det Hoffmaestro och Timbuktu på Trädgårdsföreningen. Jag var ju lyckligt lottad och vann biljetter, så det blir en gratiskonsert och vi sparar 700 kr, jo jag tackar jag! :) Hoppas att vädret håller sig på den goda sidan så att vi kan njuta, är ju ändå en utomhuskonsert.

Men innan det så ska jag åka och jobba - idag igen, och jag har väl aldrig varit så glad över att folk blir sjuka ;) Men det är ju den enda chansen för mig att få lite jobbtider. Så jag är nöjd! Är lagom med tretimmarspass också, blir inte så himla trött i ryggen då.

Hoppas att ni får en fin dag!!

Längtar tillbaka till Washington D.C. och våren som var

 


Snigelpicka

Ååhh the ark!! Älska <3

2011-08-26 / 14:15:32 / http://snigelpicka.blogg.se/


Fröken M

Åh vilken bra vinst !! hoppas ni hade super trevligt :) kramar

2011-08-27 / 12:54:14 / http://frokenmela.se



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0