Ge en tjugolapp!

2011-08-21 // 12:19:45 // © Linda Åberg
Mina kära läsare, jag vet att ni inte är så många, men ändå kan vi tillsammans göra skillnad!

Jag har startat en insamling via ihelp.se där tanken är att vi ska samla in pengar till de svältande på Afrikas horn.

Jag tror att vi alla kan bidra med något, men målet i den här insamligen är att alla ska skänka en tjugolapp, alltså endast 20 kronor. Det innebär en läsk för några och en kaffe för andra.

Så snälla människa, hjälp mig att hjälpa Rädda Barnen!

Det enda du behöver göra är att trycka på den här länken och följa anvisningarna. Men om du är under 18 så måste du komma ihåg att fråga din målsman först, okej? :)

När ni har gjort detta, för det hoppas jag verkligen att ni gör, så skriv en kommentar här, vore kul att se vem som bidrar :)

HEJA!!

♥ ♥ ♥


Snigelpicka

Vad bra att man kunde ordna med att skänka en 20 bara. Har bara sett 50 innan. Har redan skänkt en del men en 20 kan man ju alltid bidra med.

2011-08-21 / 14:02:24 / http://snigelpicka.blogg.se/


ylva

Nu har jag bidragit med 20 kronor! :D

2011-08-22 / 16:56:16 / http://ylvahelena.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0