Godmorgon!

2011-08-08 // 09:45:00 // © Linda Åberg
Detta är ett tidsinställt inlägg eftersom att jag för tillfället sitter i en bil på väg mot sommarstugan. Ska vara där i två nätter tillsammans med en av mina brukare samt en till tjej som jag delar uppdraget med. Det är ungefär 35 mil att köra, så det blir nästan heldagsgöra, men spelar inte så stor roll så länge det är jag som får köra, jag älskar att köra bil! :)

Hoppas på fint väder då vi kan passa på att samla på oss lite solenergi och bada i havet! Men som det ser ut så ska det bli bra fram till tisdag kväll då det börjar regna, men eftersom vi åker hem igen på onsdag så spelar det inte så stor roll :)

Jag har tidsinställt två inlägg som kommer att komma upp under de närmaste dagarna, samt en ny chans att anmäla er till veckans blogg! :) Så ni blir inte helt utan aktivitet från min sida!  Sen får jag ta igen det när jag är tillbaka, och då kan jag förhoppningsvis bjuda på lite bilder också!

En bild på mitt paradis, fast detta är i ett ganska molnigt och grått tillstånd..men det spelar inte så stor roll ;)

Ha en fin dag mina goa läsare!


Anneli

Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/august/mandag-dagens-blogg.html#comment

2011-08-08 / 12:16:32 / http://anneliih.blogg.se/


patricia

Nu är helgens blogg avslutad, kika in och se om det blev du! om inte så håll utkik nästa fredag så får du chansen igen :D kram!

2011-08-08 / 14:48:23 / http://jacobspatricia.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0