Regnig lördag

2011-08-27 // 14:32:46 // © Linda Åberg
Vilket väderomslag vi har haft! Igår var det nästan tropisk värme, och inatt började det åska och regna som tusan. Regnar fortfarande men sitter inomhus så störs inte så väldigt mycket av det.

Vi var som sagt var och lyssnade på Timbuktu och Hoffmaestro igår. Det var riktigt kul, men bara lite synd att en annan inte kan vara uppe och hoppa och skutta som andra, blev lite sur över att jag inte fick leva ut mitt dansbehov. Men men, jag ska på bröllop i Januari, då är jag relativt nyförlöst men har förhoppningsvis mindre ont i ryggen ;)

Nu ska jag fixa med tvätten, sen ta mig ut i regnet för att uträtta ett ärende i stan.

Hoppas att ni har en fin dag!


Louisefoto

Att vara inne när de regnar ute är riktigt skönt

Tycker vi i Göteborg har fått för mkt regn nu

2011-08-27 / 15:35:05 / http://louisefoto.webblogg.se/


anna

hoppas att du får en trevlig kväll

2011-08-27 / 16:45:59 / http://heltenklaanna.blogg.se/


Jenna - Ung blivande tvåbarnsmamma

Tråkigt att ni har regn, här har det varit supervarmt idag, 25 grader tror jag. Undra om vi kommer få ert regn sen, det låter så på nyheterna :/

Du kommer få många tillfällen att dansa kan jag tro, men kul att det var roligt :)

2011-08-27 / 22:38:17 / http://onlymama.blogg.se/


iA

jo, jag har verkligen haft tur. en gratis spjälsäng fick jag också, av en okänd människa på en köp o sälj sida på fb, som var snäll nog att leverera hem den till min dörr också.

Och så väntar jag ett stort pkt fr blivande farmidern med massa kläder. Jag har köpt lite varje månad, eftersom det behövs ganska mycket, och jag är arbetslsö så har inte råd att köpa en hel garderob direkt sen precis innan Trollet väntas födas liksom.



Men sen är jag lite sådan som eprson,jag gillar att vara förberedd med gott om tid, annars blir jag lätt nervig haha <3



hoppas halsbrännan släpper, annars får du be någon gå till apoteket åt dej <3



Kram

2011-08-28 / 13:14:27 / http://www.iaiam.wordpress.com



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0