Söndag

2011-08-21 // 11:59:37 // © Linda Åberg
Så är det söndag igen, veckorna går otroligt fort! Tycker inte att jag har gjort något speciellt alls den här veckan som har varit, men dagarna verkar gå ändå! :)

Som sagt så var vi i stan nästan hela dagen igår. Satt i nästan två timmar på en uteservering och myste. H satt och jobbade lite, och jag läste bok och satt mest och filosoferade :) Började läsa en bok som jag fick i födelsedagspresent av H's föräldrar, och den verkar riktigt lovande. Har inte kommit så långt, men än så länge känns den bra, och jag har hört flera säga att den är jättebra, så jag ser fram emot att läsa färdigt den :) Har någon av er läst den??

Efter våran tvåtimmarsfika så gick vi ner till Kungstorget för att möta upp en vän och sen lyssna på Soundtrack of our Lives. Har aldrig riktigt lyssnat på dem men tycker att det är ganska bra ändå :) Sen när de var färdiga så gick vi och satte oss för att äta lite, blev thai-mat, JÄTTEgott!! :) Och sen åkte vi hem och såg på "Despicable me", eller "Dumma mej" som filmen heter på svenska. Så himla underbar film, jag älskar den och kommer nog att se den flera flera gånger!! :)

Idag blir en lugn dag med lite pysslande av diverse saker, och sen ska jag en sväng till stan för att fika med en kär vän! :)

Hoppas ni får en fin dag!!


emma

lät himla härligt!

2011-08-21 / 21:59:30 / http://timglas.spotife.se


I mina röda stövlar

Precis läst ut boken, den var bra.

Jag såg dessutom despicable me för andra gången i söndags och grät i slutet precis som förra gången när han läste pop up boken.

Johan hade inte sett filmen och det gick inte så då fick jag offra mig och se den igen.

2011-08-22 / 21:42:10 / http://iminarodastovlar.se



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0