Då var det kväller

2011-02-14 // 22:02:29 // © Linda Åberg
Jag har haft en fin alla hjärtans dag, precis lagom! Den bästa presenten var att min kära har jobbat hemifrån idag, vilket betyder att jag har kunnat gå och titta på honom i smyg hela dagen :) Den näst bästa presenten var att vi åt middag här hemma, vid vårat nya matbord. Den näst näst bästa presenten var att vi var på bio, bara vi två. ♥ Men tänk att det ska behövas en speciell dag för att folk ska börja visa uppskattning för varandra. Jag tycker att det är betydligt mycket finare om man fick uppskattning vilken dag som helst, och allra mest på en vardag då man känner sig grå och tråkig. Det är så mycket mer värt att få en bukett blommor, en extra lång kram eller en chokladbit, en dag då man minst anar det. Då vet man att det inte bara är för att man "ska" köpa något.

Med detta sagt så menar jag inte att jag föraktar andra människor som tycker på ett annat sätt, jag tycker det är jättefint att ni unnar er lite extra saker under en speciell dag, vad ni än blir glada av :)

Vi ska se på senaste avsnittet av "Klass 9A" som vi missade idag under bion.
Och förresten, filmen, "The kings speach" - se den! :)

Natti på er!


Fröken M

jag älskar alla hjätrtans dag och jag älskar alla andra dagar att fira oxå, men jag håller med dig ! det är mycket roligare att visa uppskattning när det minst av allt anas och jag köper faktiskt ganska ofta små saker till mina nära och kära bara för att... KRAM

2011-02-15 / 09:32:47 / http://frokenmela.se



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0