Fredag!!

2011-02-18 // 10:57:52 // © Linda Åberg
Åh, i vanliga fall så skulle jag vara överlycklig över att fredagen är här, men inte idag. Idag betyder det tyvärr att det är sista dagen på lovet. Jag vill ju ha mer lov än det här. En vecka är inte lagom för mig, för jag hinner precis varva ner innan det är dags att sätta igång igen. Har bara ett lov kvar i mitt liv, och det blir påsklovet. Slutar ju skolan till sommaren och då blir det minsann inget sommarlov, utan då blir det bara till att börja jobba.

Men NU ska jag inte vara bitter. Det är som sagt var fredag, vilket betyder att det finns en hel helg kvar innan det är dags att gå till skolan igen. Jag håller precis på och tvättar litegrann och ska också sätta igång med lite städning. Det här med damm alltså, försvinner det aldrig? Jag tror också, tyvärr, att jag har en och en annan dammhund i nåt hörn...

Hoppas att ni får en fin fredag!


Lina

Eller hur, spelar ingen roll hur mycket man damar, dagen efter är det ändå tillbaka....

Hoppas du haft ett bra lov!

Kraam

2011-02-18 / 11:52:46 / http://plusen.wordpress.com



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0