OJ!

2011-02-07 // 00:52:42 // © Linda Åberg
Tiden har bara flugit iväg här verkar det som. Jösses, så här mycket trodde jag inte att hon var!!!
Men så är det när man drömmer sig bort, har suttit och kollat in saker på Forever 21, jesus vad mycket fina kläder det finns där!!

Imorrn kommer det upp ett litet dröm-inlägg där jag visar några toppar jag suktar efter :)

Nu ska jag ta och sova här.
Sweet dreams fina ni!


Fröken M

Hihi... ja, visst är de !! Jag har en "Klar" blid i mitt huvud "hur" vårt sovrum ska se ut efter flytt, men allt om det är lite hysch-hysch tills alla detaljer är klara, men de sängkläderna kommar passa kanon så jag hoppas någon snappar upp min önskan och köper dem lagom till jag fyller år :) Ha en toppen dag !! kramar

2011-02-07 / 09:40:20 / http://frokenmela.se



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0