Söndag

2011-02-20 // 11:56:18 // © Linda Åberg
Buhuu, det är söndag idag vilket innebär att lovet är slut och det är dags för skola imorrn igen. Fy fabian vad jag INTE har lust med det. Det har varit så fantastiskt skönt att bara ta dagarna som de kommit och inte planerat någonting, jag gillar sånt. Jag gillar när det inte finns några måsten eller borden, vilket betyder att jag skulle ha stannat i sjuårsåldern.
Idag blir det nog rätt lugnt med tanke på vad som hände igårkväll. Vi hade ett par vänner över på middag och vi såg botten på några flaskor...mitt huvud tycker inte att det är lika kul nu som jag tyckte igår. Och jag som ska dansa idag!!!! HUA, det ser jag inte ens fram emot idag.

Borde nog ta mig ut på en promenad, så får kanske tvinga med min andra hälft och få lite frisk luft. Men inte än, jag ligger i sängen nu, och det är rätt så skönt faktiskt :) Kanske skulle ta och somna om.

Hoppas ni mår bättre än mig ;)


Anonym

Hej!

Tusen tack för igår!! fantastiskt trevligt och utsökt god mat!!

Alltid så roligt att ses, vi borde helt enkelt inte vänta så länge mellan gångerna :)

Hoppas du sovit gott på ditt mission, hade varit helt fantastiskt underbart vackert om du ville!!??

Soffan har varit min bästa vän idag... två tröttmumrikar här...

KRAM min vän

2011-02-20 / 17:30:44
Fröken M

haha !! då vill jag oxå bli typ 7 år igen ! tänk va bekymmersfri och härlig vardagen var då !! kram

2011-02-20 / 19:44:02 / http://frokenmela.se


joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

svar: grattis du är dagens blogg!:)

2011-02-20 / 22:27:14 / http://domkallarmighannes.blogspot.com/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0