2011

2011-01-26 // 12:53:13 // © Linda Åberg
Vet ni, nu tänkte jag försöka blogga lite igen.
Det finns vissa anledningar till att jag inte har orkat ta tag i något bloggande, men nu kände jag att jag var lite skrivarsugen. Vi får se hur det går, det kanske inte blir inlägg så ofta eller framförallt inte regelbundet. Men det får ni räkna med antar jag ;)

Hemma hela veckan från skolan, har fått mediciner som jag inte tål, och då tar magen och säger ifrån. Inte så kul att gå hemifrån när man måste gå på toa stup i kvarten (hahaha, varsågoda för informationen!). Bättre att vara hemma, och idag har jag Sex and the City-maraton! :) Måste ju komma in i rätt mood inför New York-resan om två månader! :)

Hur har ni det? Jag har varit väldigt dålig på att följa era bloggar också, ursäkta mig för det. Jag ska ta tag i det också, jag lovar! :)

Ska försöka lägga upp de där bilderna som jag lovade i julas...(en månad senare).

Kramar på er så länge!

josefin - följ mitt nya liv 2011

sv: varsågod! och tack, har kämpat med designen och är skapligt nöjd =) <3

2011-01-26 / 12:56:25 / http://sameoldstories.blogg.se/


Lina

Skoj att du e tillbaka :)

2011-01-27 / 14:59:36 / http://plusen.wordpress.com



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0