Hej fredag!

2011-01-28 // 12:12:15 // © Linda Åberg
Idag har jag inte blivit störd av byggare, tack och lov. Däremot har jag sovit väldigt dåligt ändå, jäkla antibiotika! Jag vill bara ha min kropp tillbaka nu, hel och frisk. Dock mår jag lite bättre idag, har ätit en ordentlig frukost för första gången den här veckan.

Jag skulle vilja säga att det är skönt att det snart är helg, för så säger man ju på fredagar. Men jag kan nog inte säga att helgen skiljer sig så mycket från veckan som har varit.

Hade en sån slappardag igår, och jag såg tre filmer! :) Det kommer upp lite recensioner här sen, ni får helt enkelt komma tillbaka ;) (wow vilken cliffhanger!)

Ha en fin dag!


josefin - följ mitt nya liv 2011

sv: hahahah inte sällan jag har det heller :P

2011-01-29 / 10:37:27 / http://sameoldstories.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0