Lite bilder

2011-01-27 // 23:59:03 // © Linda Åberg
Nu kommer de då, bilderna jag lovat er så länge ;)
Håll i er, och bara så ni vet - ni får bli uttråkade!

Mamma fick äran att hänga den första kulan i granen! :)

Den lilla söta granen!

Den fina bocken står på vakt och tomten sitter i bakgrunden :)

Mamma hade fina rosor som jag ville fota i svart-vitt, så det gjorde jag! :)

Bordet dukat på julafton som spenderades med farmor, farfar och mormor

Det "kalla" bordet, där jag åt endast smörgås, ägg, leverpastej och korv..

Mormor, jag och farmor sitter i soffan och ser Kalle Anka (med paus för posing när mamma skulle ta kort)

På annandagen kom min älskling till Nyköping och vi åkte tillsammans upp till Stockholm dagen efter annandagen för att gå på museum och mysa runt i storstan. Det var en kall dag, och väldigt väldigt grå och snöig, men vi gick runt hela dagen, från centralen, till skeppsholmen, till söder, runt på söder, till stadsgårdskajen, till centralen och sen från stationen och hem i Nyköping..hade ont i fötterna! Men var en trevlig dag med kära återseenden av kompisar från förr :)

Slotter är väl för fult? De borde måla om det!

Fiiiin båt! Af Chapman - vandrarhem :)

Det var läskiga terrakottasoldater på Östasiatiska museet.

Rätt coolt ändå att de är så pass bra bevarade som de är. Det var ju inte direkt igår som de begravdes..

Sen sa vi hejdå och godnatt till Stockholm.

Vi kom till Småland där det fanns rådjur..

..som blev rädda och sprang iväg..

Men de kom tillbaka lite senare :)

De här är de bilder som jag kan (och orkar) bjuda på. En liten snabb sammanfattning på hur mitt jullov såg ut! Hoppas ni är nöjda och förlåter mig för att det tog så lång tid. Nu ska vi se ett avsnitt av Mad Men här, precis börjat med första säsongen.

Hörs imorrn!


kusinen från förr

man mysigt det såg ut missade dock dig här i stan hoppas allt e bra iaf :) men du glömde hälsa på oss :(

2011-01-28 / 01:25:35
Lixy

fina bilder!

2011-01-29 / 13:26:27 / http://lixy.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0