Sommarlov!

2011-06-16 // 18:48:53 // © Linda Åberg
Kanske skulle döpa om det här lovet till bara "långt lov", är ju inte direkt någon sommarvärme. Verkar som att vi ska få 13/14 grader till helgen, och det är väl inte något som direkt hör sommaren till - tycker jag. Hoppas det blir bättre till midsommar, men då regnar det väl förstås, vilket hör till ;)

Har sommarlov, som sagt. Fast å andra sidan är jag ju helt färdig med skolan nu, så får väl kalla det arbetslöshet istället. Jobbar som timvik på en skola, men där är det bara fritidsverksamhet för tillfället, och än så länge är det ingen som blivit sjuk så jag får hoppa in och jobba, tyvärr :P Men lika bra är väl det, har så himla ont i ryggen så kan knappt gå, jobbigt att aktivera barn då!

Blir en lugn kväll iallafall, är ensam då min andra hälft är på festival. Det är väldigt tråkigt, men inget att göra åt, han får vara ensam på söndag eftersom att jag åker till huvudstaden för arbetsintervju :) Så det blir ju rättvist då! :)

Nu ska jag dricka flädersaft och dega i soffan, ha en fin kväll!!


Bild från Cypern -07, ett ställe jag gärna skulle fly till för tillfället!

Anonym

Nu hade det vart kul att veta hur intervjun gick? Och vad det var för jobb! puss

2011-06-20 / 21:37:27
Emilie Tandrup

Nu hade det vart kul att veta hur intervjun gick! och vad det var för jobb!? Puss

2011-06-20 / 21:38:44

Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0