Färdig!

2011-03-23 // 22:58:51 // © Linda Åberg
Nu får jag vara färdig med den här designen, åtminstone för idag. Det går väl alltid att pilla med lite småsaker, men nu är åtminstone de "stora" sakerna färdiga! Äntligen, som jag har hållt på med den här! Jag har slitit mitt hår och slagit näven i bordet både en och två gånger. Men nu, nu får det duga!
Hittar ni nåt litet fel så kan ni väl säga till? Taaack! ♥

Borde eventuellt sova nu, men har suttit framför den här datorn alldeles för länge, så jag är inte ens trött. Karln min är på konsert, så ensam är jag.

Idag fick jag reda på att jag är ledig från skolan på fredag, varför vet jag dock inte. Skönt att få en extra dag på sig att planera och packa till resan. Har inte ens tagit upp väskan ur förrådet än...har hört att man måste mäta väskan innan så att den inte är för stor...känns lite väl avancerat, men något val har jag tyvärr inte..inte för att det är så jobbigt att mäta väskan heller.. men ja..ni förstår!

Nehe, nu får jag väl drömma mig bort till shoppingen i NY...kolla in lite hemsidor så jag har nån koll på vad jag letar efter när jag väl är där ;)

Sov så gott mina vänner!


moa

Fin blogg! :)

2011-03-23 / 23:15:55 / http://moathemoses.blogg.se/


josefin - följ mitt nya liv 2011

sv: tack så mycket!! nja, det gick ganska snabbt ändå faktiskt =) i alla fall headern, det är mest småfixet i kodmallen som tar tid..



du har också fått väldigt fint och vårigt! härligt <3



haha nej, finne på skinkan är ingenting jag rekommenderar... ska man köra clearasil där bak? hahahah :D

2011-03-23 / 23:59:01 / http://sameoldstories.blogg.se/


Elin Löwstedt

Åh, vilken fin design du fick till :D

2011-03-24 / 09:30:18 / http://elinlowstedt.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0