Jösses

2011-03-24 // 23:37:38 // © Linda Åberg
Herre min je vad tiden gick då.. och så råkade jag somna i soffan på det. Det här var inte riktigt så jag hade planerat min kväll. Har inte fått mycket gjort, men däremot slappat mer än väntat.

Skoldagen har varit bra, vi har gått igenom nya ASL-tecken, det vill säga tecken från det Amerikanska teckenspråket, så himla roligt! :) Dock kommer jag nog inte minnas så många när jag väl står där på måndag och försöker förstå någon amerikan som pratar..men det ger sig.
Efter skolan var jag på ett snabbt möte, och sen jobbade jag några timmar. Idag gick vi runt på stan och så åt vi middag tillsammans, lagom jobbigt jobb :) Sen hoppade jag på vagnen för att åka och möta min käraste, och så promenerade vi hem i kylan...sautingen vad kallt det var!!!!

Ja, och så somnade jag i soffan och nu är jag här. Alldeles för trott!

Jag får helt enkelt skriva mer imorgon, hittar väl nån liten lucka i schemat ;)

Natti



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0