Nämen.

2011-05-23 // 19:09:32 // © Linda Åberg
Haha, snacka om bloggpaus! :) Och det blev visst bara så.
Får se hur mycket jag kommer att blogga i framtiden, men ambitionen är väl bara att skriva då jag känner att jag har något att säga, inte skriva bara för att skriva :)

Jag är rädd att det inte har hänt så mycket sen jag skrev något sist. Har gått i skolan som vanligt, varit på praktik på en fantastisk skola, firat påsk med familjen, varit i Köpenhamn, jobbat och sagt hej då till gammelmormor. Och när jag tänker efter så var det väl inte helt händelselöst...men det känns inte som att det har hänt något speciellt ändå.
Jobbar nu med, får ju inget CSN i juni, så måste jobba den här månaden. Har lyckats få ihop lite timmar genom jobb som vikarie på den skola jag praktiserade på, och fler timmar väntar. Trivs kanonbra, så jag jobbar mer än gärna där :)

Nu sitter jag hemma, helt slut, längtar efter att min äggdofts-allergiker till sambo är klar vid diskbänken så att jag kan skala mitt kokade ägg :) Det med kaviar är ju fantastiskt!! :)

Annars blir det en lugn kväll för min del, hur har ni det? Ser att det är några tappra som har kollat in här trots att jag inte skrivit nåt, hoppas ni blir glada den här gången!

Ha en fin kväll!




Elin Löwstedt

Var är New York-fotonan!?!??! ;)

2011-05-23 / 20:56:58 / http://elinlowstedt.blogg.se/


Mallanmamma.se

man ska inte skirva blogg bara för att. det är mer givande för läsarna om det finns et´n tabke bakom varje inlägg. =)

2011-05-31 / 12:46:40 / http://www.mallanmamma.se



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0