Oregelbundet

2011-11-01 // 18:49:25 // © Linda Åberg
Hej och välkommen till min väldigt ouppdaterade blogg ;)
Nä, men skämt åsido, ni vet ju att jag har blivit lite av en periodare när det kommer till bloggningen nuförtiden. Och så har det varit även de senaste dagarna. Men jag tror inte att jag behöver motivera varför jag inte skrivit något :)

Idag har jag jobbat, blev inringd imorse och jobbade 3½ timme, sen stack jag iväg till barnmorskan. Allt såg bra ut, knyttet följer kurvan och har, mycket riktigt, lagt sig till rätta med huvudet nedåt - precis som jag misstänkt i några veckor. Det lilla hjärtat dunkade på i vanligt tempo och magen växer stadigt :) Nu längtar jag så himla mycket, och jag vill bara att h*n tittar ut snart!

Hur har ni haft det idag?


Maria - med bebis i magen ?

är det sant? vi har bra smak! hihi



jasså hur kom det sig då? dåliga värden eller högt blodtryck?

2011-11-01 / 19:49:45 / http://fashionstars.blogg.se/


Maria - med bebis i magen ?

jaha okej! :) nej jag tänkte mer eftersom vår kille fixerades tidigt också och jag haft sammandragningar länge men det är inget som bett mig lugna ner mig :p jobbade ju på donken.

som du säger skulle det ju inte vara någon fara om din bebis föddes nu eftersom du är långt gången. skönt att slippa oroa sig över det :)

2011-11-01 / 20:05:35 / http://fashionstars.blogg.se/


iA

Nej, det är ju stor överlevnadschans om de föds nu.. Men; lungorna är ju fortf inte fullt utvecklade så då skulle bebis med största sannolikhet få ligga i kuvös ett par veckor..och den starten är väl inget man önskar sin lilla ändå?



jag har dock fått för mig att bebis kommer vecka 36... och jag går in i v 33 imorgon, så jaa..Vi får se,min bluppis har dock inte fixerat sig ännu,ligger fortfarande mer eller mindre tvärs över fortfarande :-)

2011-11-01 / 20:51:18 / http://www.iaiam.wordpress.com


anna

härligt att det gick bra hos barnmorskan:) kram

2011-11-02 / 19:53:46 / http://heltenklaanna.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0