Barnböcker

2011-10-23 // 14:32:00 // © Linda Åberg
Då jag var på biblioteket häromdagen så gick jag förbi en hylla med lite nya böcker, och där stod två barnböcker som jag tycker hade väldigt roliga framsidor. Blir ju sugen på att köpa dem enbart på grund av omslaget, men det är väl också det som är tanken?

Jag tycker att de är helt fantastiska! :)

Boken till vänster heter "Nej! Inte tandläkaren", skriven av Stephanie Blake.

Boken till höger heter "Kompisen blir arg", skriven av Per Gustavsson och Moni Nilsson.

Dessa kanske hamnar i knyttets bokhylla så småningom, vem vet :)

 


anna

förstår att du fastnade för dom:) ser roliga ut

2011-10-23 / 19:56:55 / http://heltenklaanna.blogg.se/


Ganskasmidig

Åhh, jag längtar verkligen efter att börja fylla lilla klonens bokhylla! "Kompisen blir arg" verkar förövrigt mycket spännande : )

2011-10-26 / 20:36:13 / http://ganskasmidig.wordpress.com



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0