Sådärja

2011-10-19 // 14:48:26 // © Linda Åberg
Oj så längesen jag skrev något här! Men så omotiverad jag har varit också!
Ska försöka att komma igång med uppdateringarna igen, jag lovar! :) Kommer upp lite bilder så småningom, måste ju sammanfatta vad jag pysslat med den senaste tiden :)

Just nu sitter jag hemma i soffan och funderar på att ta tag i något av mina hantverksprojekt. Har ju en giraff och en grisbjörnselefant på virklistan, och en filt och halsduk på sticklistan. Tänkt att jag ska bli färdig med något iallafall, så att jag kan börja på något nytt sen, menar jag ;)

Hoppas ni har det bra!!


Frida-bebis på jäsning ♥

Det var på tiden ;)



vad har du pysslat med??? Nyfiken!! :)



Hoppas allt är bra med dig.



kram

2011-10-19 / 21:28:31 / http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/


anna

tycker att du ska uppdatera;) tycker om att läsa din blogg

2011-10-19 / 22:04:38 / http://heltenklaanna.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0