110901

2011-09-01 // 19:59:11 // © Linda Åberg
Fy fabian vilken dag det har varit idag. Mitt humör ligger och släpar på marken och jag känner mig så orkeslös. Men det är bara att gilla läget! Har varit och jobbat några timmar idag vilket gick ganska så bra. Kändes dock som att alla var lite ur balans idag, barnen var överallt och ingenstans och man fick knappt kontakt med dom. Kanske är det septembers intågande som gör att vi är lite ofokuserade.

Har precis lagat färdigt maten, idag blev det morotssoppa med knaperstekt bacon, väldigt enkelt och väldigt gott! :)

Nu ska jag se på True Talent och hålla tummarna för att juryn har bättre smak idag :)


Frida

Åh va tråkigt att vara arbetslös. Men skönt att du har lite jobb iaf!

Låter som ett jobb där man måste ha tålamod och det är väl rätt givande ändå?



Ja jag fick paket idag med:) men de var också nåt jag beställt. Hade hellre fått en överraskning;) hihi



Ha en bra kväll!

Kram

2011-09-01 / 20:22:04 / http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0