Fredag!!

2011-09-02 // 17:25:52 // © Linda Åberg
Jag kanske inte har störst orsak att jubla efter att ha jobbat tio timmar den här veckan, men jag tycker ändå att det är fantastiskt skönt att det är helg :)
Jag är piggare idag, men har fortfarande lite saker jag skulle kunna gnälla över, vilket jag låter bli att göra ;) Det är inte bra att klaga för mycket helt enkelt!

Har en mysig helg att se fram emot. Imorgon är det vegetarisk matmässa för första gången, vilken jag ska gå på med en vän och hennes andra vänner :) Jag är inte vegetarian men tycker att vi borde äta mer vegetariskt ändå, och genom att gå på den mässan så kanske jag kan få lite idéer på maträtter.

Vad ska ni hitta på??



Lina

Klart du får tycka det är härligt ändå :) Antar H är ledig på helgerna?! Imorgon blir det födelsedagsfest/hemflyttfest så Hailey sover hos mormor och morfar. Så gissa vad jag ska göra på söndag?! Sova tills jag vaknar av mig själv, Ska bli grymt härligt. Gissar dock jag kommer vakna alldeles för tidigt.... Trevlig helg vännen! kramar

2011-09-02 / 19:27:26 / http://plusen.wordpress.com


Fröken M

Även när jag var mammaledig gillade jag helgen fast den egentligen va som alla andra dagar eftersom a alltid var ledig... Men c va ju hemma och vi åt lite extra gott så min åsikt är att man ska "fira" det som firas kan ;) kram

2011-09-02 / 19:35:13 / http://www.frokenmela.se


anna

vad kul det verkar:) vet inte vad jag ska göra

2011-09-02 / 22:01:35 / http://heltenklaanna.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0