Godmorgon lördag

2011-09-10 // 09:06:10 // © Linda Åberg
Har precis satt i mig min frukost och funderar på ifall jag ska lyxa till det lite med en kopp kaffe också.
Är lite ovanligt att jag är uppe så här tidigt på lördagar, men efter att jag blev gravid så sover jag så himla lätt och blir väckt av minsta lilla, och här har det varit full rulle på morgonen så kände att det var lika bra att gå upp! :)
Sitter nu i fåtöljen med datorn i knät och så lyssnar jag på "Ring så spelar vi", men ser såklart mest fram emot Melodikrysset sen klockan tio! :)

Skulle ha jobbat idag egentligen men har alldeles för ont i ryggen, kan knappt gå eller röra mig utan att jag känner av det, och har haft ont inatt också. Dock har jag fått höra att det kan bli värre efter akupunktur, framförallt efter första gången. Så idag blir det bara lugn och ro här hemma :) Har lite projekt på gång, bland annat så ska jag rensa ur min garderob riktigt ordentligt. Om vi säger så här, jag har växt ur ganska många av mina kläder, haha! Den här viktuppgången och magförstoringen hade jag inte planerat om man ser till min garderob. Herrejösses så mycket kläder jag har. Nu blir det ordentlig rensning, får se ifall jag orkar lägga upp det på tradera sen eller om jag lämnar allt till myrorna.

Hoppas att ni får en mysig dag, mina fina läsare! :)



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0