Torsdag

2011-09-08 // 20:47:35 // © Linda Åberg
Sitter och ser på tv, något program om några ungdomar som är i Ayia Napa och festar och har sina föräldrar spionerandes efter sig. Det är ju ett helt stört programkoncept. Och så säger några tjejer att det som händer i Napa stannar i Napa, och hon säger det framför en tv-kamera. Jösses.

Har jobbat några timmar idag, gick jättebra, men var väldigt trött, som vanligt, haha! :)
Ledig imorgon! Har brorsan på besök, han kom hit idag och ska stanna några dagar. Sen imorrn kommer en vän och hennes son hit på fika, och så ska jag till sjukgymnasten för att få akupunktur. Ska se ifall det hjälper till att lindra min foglossning lite, hoppas verkligen det!!

Idag bröt jag förresten mot en av mina egenskrivna regler, det där med att köpa barnkläder. Jag har ju sagt att jag skulle vänta till oktober, men idag kunde jag inte hålla mig så blev tre saker. Ni ska få se vid ett annat tillfälle :)

Hoppas ni haft en fin dag!


Fröken M

haha... jag kaan inte hjälpa det, men jag tycker de där programmen är tragiska ! Och nåt annat som är tragiskt är deltagarna i lyxfällan, men det kan jag inte sluta titta på... Kvällens deltagare från hagfors fick cyklar levererade av jetpak under inspelningen ;) kramar

2011-09-08 / 21:18:54 / http://frokenmela.se


Frida

Tack! Jag har haft kort ett bra tag nu och trivs. Har riktigt tjockt hår så mig gör de inget om de trillar lite sen;)

Frisören sa att man tappar ju knappt nåt när man är gravid men sen tappar man normalt igen o därför känns de som man fäller jätte mycket.



Ja bootsen var riktigt snygga. Hoppas de är de i verkligheten med när de kommer på mån;)



Hihi ja köpte de första kläderna för längesen. Kunde inte hålla mig. :)

Så du är inte tidig;)



Kramis

2011-09-08 / 22:51:21 / http://fridajohanssonsblogg.blogg.se/


ANNE

Kan förstå att det var svårt att hålla sig, barnkläder är ju så JÄVLA gulligt. Nästan så att jag köper liksom, haha..

SV: Men åh, gud vad kul att höra!!

2011-09-09 / 12:19:57 / http://favs.se/mode


snigelpickan

Haha sjukt program!



2011-09-09 / 12:28:14 / http://snigelpicka.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0