spöregn

2010-08-29 // 22:44:16 // © Linda Åberg


Vi hade iallafall tur med vädret idag. Då vi födelsedagsfikade var det uppehåll, men bara en stund efter att vi kom hem så öppnade sig himlen. Jag kan tycka att det är lite häftigt när regnet bara öser ner, att det kan finnas sån kraft i bara vatten.

Imorrn är det måndag, och då blir det tillbaks till skolan. På schemat imorrn står teckenspråk och svenska, blir en bra skoldag. Efter jobbet ska jag på möte på jobbet, och så direkt till dansen efter det. Imorrn är det första av 17 gånger som jag och en vän dansar Streetjazz på Dansforum. Det ska bli görskoj!

Nu blir det film med älsklingen innan det är dags att kojsa.

Sov gott alla fina


Fröken M

jiises va det regnade igår. Idag skiner äntligen solen igen och jag hoppas den är här för att stanna !!

2010-08-30 / 11:57:28 / http://frokenmela.blogg.se/


Rebecca

hehe coolt att du fick en bra bild så man ser att det regnar ;P.. jag misslyckas alltid konstigt nog xD

2010-09-01 / 18:18:21 / http://rebeckhaam.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0