TGIF

2011-11-18 // 11:24:17 // © Linda Åberg
Åh vad jag tycker att det inte gör någonting att veckorna går! Magen växer och blir tyngre, och knyttet börjar bli ganska färdigbakad därinne. Insåg också just att jag inte lagt upp någon magbild på ett tag. Kanske kommer senare idag, ifall ni har tur ;)

Gårdagen spenderades på hemmaplan, en väldigt lugn dag eftersom att jag var helt slut efter onsdagens ullareds-tripp. Såg på tre avsnitt av "Masterchef USA", och jag tror inte att jag gjorde någon nytta alls. Var sista föräldragruppen på kvällen vilket jag tycker är hur tråkigt som helst! Dock fixade vi en kontaktlista så att vi har chans att få tag i varandra vid ett annat tillfälle - om så önskas :) Var ett par som bor ganska nära oss här, och det är ju perfekt för vårens barnvagnspromenader!

Idag är också en lugn dag, kände mig inte speciellt pigg då jag vaknade, men det är väl så det får vara nuförtiden. Barnmorskan sa igår att det finns ett syfte med att man får sova dåligt på nätterna nu, och det är för att man ska förbereda sina sömncykler inför det som kommer om ett tag. Och visst, det är ju fiffigt, men för fasiken - NÅGON natt ska man väl få sova ordentligt eller?? :P

Blir nog till att ta tag i några småprojekt idag. Ska tvätta på eftermiddagen, och då blir det första tvätten med knyttkläder, känner att det skulle vara skönt att ha det gjort, så är man lite mer förberedd :) Ska packa den där jäkla BB-väskan också tänkte jag.

Jag önskar er en fin fredag!


Haha, en något smalare version av Knyttmamma i NY. Hej kroppen, snart syns vi igen!


alexandra mamma till Tove och pysen i magen

jag håller med om att det där med sömnen är inte så kul..



men jag lovar dig din barnmorska har rätt... men som tur är så ändras ju bebisarnas vanor rätt snabbt efter våra vanor med :) och turen är ju det.. :)

2011-11-18 / 12:32:51 / http://axdal.se


Moa - Nybliven mamma till Ella ♡

Kul att du är med i dagens blogg =)

2011-11-18 / 12:58:08 / http://FUCKINGPOSERS.SE


Josefin - SAME OLD STORIES kj

sv: tack snälla du! önskar dig en härlig helg <3

2011-11-18 / 13:11:25 / http://sameoldstories.blogg.se/


Fröken M

Snygging !! njut av mamma magen nu för snart kommer du vara smal som en sticka igen ;)

Ha en riktigt härlig kväll, tänd några ljus och ät massor med fredagsgodsaker !! KRAMAR

2011-11-18 / 15:50:45 / http://frokenmela.se



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0