regn!

2010-08-27 // 15:35:20 // © Linda Åberg
Inte så bra tajmat att vara ute i SPÖregn när man precis börjat tillfriskna från monsterförkylning. Som tur är var jag ju på väg hem, och nu har jag torra kläder på mig! Fint är det!
Det var en lagom jobbig dag i skolan idag, på förmiddagen innan fikat hade vi bara lite repetetion av gamla grejer, och efter fikat så fik vi en varsin hög med kritor och skulle färgsätta våra tidigare intervjuer med varandra. Det var spännande, åter igen kändes det som jag gick i lekskolan..men det är ju folkhögskola - så nästan samma sak.

Har lämnat in min ääälskade kamera ♥ på reparation. Den är fin, och jag har saknat att inte kunna använda den. Nu ska den dock vara borta en månad, men när den kommer tillbaka är den ju som ny! Toppen!

Eftersom att Vero Moda hade rabatt för medlemmar idag så passade jag på att köpa ett par baggy byxor jag suktat efter i ungefär ett år. Äntligen!!

Hoppas att ni får en fantastisk fredagkväll. Själv ska jag tvätta och mysa med min älskade, det blir fint.



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0