Det hemliga paketet

2010-12-18 // 18:57:28 // © Linda Åberg
Nu har jag fått påtryckningar från olika håll där nyfikna människor undrar vad det egentligen var jag fick i det där hemliga paketet. Nu har jag gått på jullov, så nu tror jag att jag kan koncentrera mig på bloggen ett tag :)

Så här såg paketet ut :)

 

Och det här var i :) En liten söt chokladask med de sötaste små pralinerna jag sett :)

Visst hade hon rätt den där Josefin, det var verkligen något som kan pigga upp även den tröttaste! :)
Så tack igen rara du! Nackdelen med den lilla asken var ju att den tog slut väldigt fort..men trots det så hann jag dela med mig med hela två stycken chokladbitar till min älskade :) Lika bra det tänkte jag!

 



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0