Se på tusan!

2010-12-06 // 17:28:24 // © Linda Åberg
Nu jäklar, håll i er mina vänner! Jag bloggar! :)
Eller, jag försöker mig på att skriva ett litet inlägg åtminstone. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, mer än att jag inte vet vad jag ska skriva.
Jag saknar bloggen litegrann, men å andra sidan har jag fortfarande ingen motivation till att skriva. Så ja, det blir som det blir. Och bloggen ska ju vara något opretentiöst och spontant, så varför få dåligt samvete för att man bloggar för sällan?! Precis, jag har inte dåligt samvete! :)

Vi har mängder av snö här för tillfället, och det är ovanligt för att vara den här staden. Men jag gillar det, det är inte vrålkallt, utan lite lagom, och ljust och fint. Jag som är mörkrädd ser ju en väldig fördel med snön.
Dock längtar jag till värmen och sommaren, förlåt..men jag kan inte låta bli.

Hoppas ni mår bra, längesen jag hörde nåt från er, och längesen ni hörde något från mig..




Rebecca Jöre

Åh, jag längtar också till sommaren! :D

2010-12-06 / 20:39:28 / http://rebexs.blogg.se/



Här kan du kommentera inlägget

Namn


Mail


URL


Skriv


Spara uppgifterna

Trackback


RSS 2.0